Friday, December 18, 2009

Piacere del Caffe'

I have to confess, kahveye bağımlı yaşayan bir insanım. Sabahları kahve içtiğim zaman kendime gelebiliyorum, yüzüm gülebiliyor ve serviste kitap okuyabiliyorum. Peki kahve ile başlamazsam güne, serviste uyumaya başlıyorum, başım ağrıyor kıssadan hisse mutsuz oluyorum. Bu bağımlılık geni anne tarafından geliyor büyük ihtimalle, genlerimde var yapacak bir şey yok. Kahveye bağımlı olmaktan mutluyum, severek içiyorum. Kahve güzel bir kültür, bir sene Italya’da yaşadım, onların kahve içme stilini de benimsemiştim. 1euroya minik şeker İtalyan kafelerde duruyorlar ve espresso shut yapıyorlar, bence mükemmel bir zevk.
Amerika ise starbucks kültürü yaygın gibiydi, orada olduğum sürece güzel, çalışan, bakımlı bayanların elinde starbucks kahveleri vardı. Sadece amerikada gözlemlemeye gerek yok, sevgili vatanımda pek özendiği için o memlekete bizlerde de gözlemlenebilir alttaki durumlar; (bence her türlü yakışıyor)







No comments:

Post a Comment