Tuesday, December 1, 2009

Healing Water

Sis nedeniyle Ankara’ya uçuşum gecikti, tahmin ettiğim gibiydi. Dönüşüm de baya olaylı oldu. Gecikmese olmazdı sadece gecikmekle kalmadı bavulumu kaybettiler.

1.gün bol dinlenme zamanım başlamış oldu. Sabah kahvaltı aile ziyareti... Haymana’ya gidiş. Termal sularda şifa bulacağım planda ve kese-masaj da tabiî ki de yaptıracağım. Her şey mükemmel planladığım gibi. Masaj bir miktar yorgunluğumu alıyor. (Her gün bir sene boyunca yaptırmam lazım bütün yorgunluğum için) Gerçekten yolunuz düşerse hatta Ankara’da oturanlar için güzel bir dinlenme aktivitesi. Burada insanın ömrü uzar.

7 kocalı Hürmüz... film hakkında çok fazla yorum yapmak istemiyorum ama buradan duyurulur kıyafetler ki mükemmel kostümler vardı gittigidiyor.com’dan satışa verilmiş mor çatı kadın sığınma evi için. Nurgül Yeşilçay çok iyi oynamış, o rolü gerektiği gibi oynayacak başka isim bulamıyorum. Eğlenceli vakit geçirmek için ideal bir film.

Günün sonuna gelirken bana yorgunluk geliyor...Kardeşim için gece daha bitmedi (cafe bien, flat, nada, if.... Ankara’da başka gidilecek adam akıllı yer bırakmamış)

2.gün işte olan oluyor ve yataktayım. Etrafımda doktor çok veriyorlar avucumun içine tonlarca ilaç 2gün sonra ayaktayım. Diyorum yapmayın etmeyin ben biraz daha yatıp dinleneyim, işe gitmeyeyim ama çoktan iyileştirmişlerdi beni.

Ankara’da yapacağım planlarım vardı ama olmuyor. Koç müzesine minyatür odalar sergisine gidecektim güya. Planlarım ertelendi.

No comments:

Post a Comment