Wednesday, December 16, 2009

Expectations from the New Year

Herkesin 2010 yılında yeni hedefleri, yapamadıklarını bu yıl yapma planları, dilekleri ve umutları vardır. Benim bu yıldan beklentilerimi pazartesi gittiğim fasılda düşünmeye başladım. (alkol şişede durduğu gibi durmuyor) Öncelikle kendime daha fazla vakit ayırmak istiyorum, aileme arkadaşlarıma sevdiğim herkese daha çok vakit ayırmak istiyorum.
Spora gitmek istiyorum, sevmesem de spor yapmak istiyorum en azından yoga ve yüzmek. Bol bol kitap okumak istiyorum, daha çok ve güzel filmler izlemek istiyorum. Görmediğim en az 2 ülke görmek istiyorum. Güzel yemekler yapmak ve güzel yerlerde lezzetli yemekler yemek istiyorum. İtalyancamı geliştirmek için kursa başlamak istiyorum. Vespa istiyorum. Apple istiyorum... Mutlu olmak istiyorum. Sağlıklı olmak istiyorum. Gülmek istiyorum. Bol bol eğlenmek ve az çalışmak istiyorum. Aşık olmak istiyorum. Çok şey istiyorum ve aslında bir şeyleri kalıba sokmak yerine beni mutlu, huzurlu ve eğlenceli hissettirecek şeyler istiyorum.
Olur mu olmaz mı bilmiyorum ama we’ll see...

No comments:

Post a Comment