Friday, December 11, 2009

Great Wen


Paraya küs olduğumu bir önce ki blog yazımda belirtmiştim. Hala küsüm ne zaman da barışırım bilmiyorum. Dün çalışırken bitmek bilmez haftayı kapatmak için uğraşırken London bahsediliyor. Dedim aysennnnn.... bilet ne kadar buradakiler atıp tutuyor. Sen ne kadar ne ile gittin?
Ulan dedim Aysen diyor böyle böyle, bir yerlere ışınlanmam lazım hazır biletler de ucuz Londona ben de niye böyle bir çılgınlık yapıp kendimi iyi hissetmeyeyim.
Kendi kendime konuşmaya başladım. İçimdeki maceraperest ben v.s içimdeki korkak ben
Maceraperest Ben: Nisan ayı için bilet şimdi alsam ne olacak, olacak şey kendimi iyi hissetmek olacak. Yapar mıyım yapamaz mıyım??? Baktım biletler ucuz hadi al...al işte ne olacak... Londonu görmedin al bebeim..
Korkak Ben: yaa ben bu gece yastığa başımı koyayım sonra alırım acelesi yok
M.Ben: Hayır al işte düşünecek ne var
K.Ben: Yani şimdi izin alamazsam
M.Ben: Al bileti ,biletin olursa iznini de alırsın vizeni de...hadi
K.Ben: Yok yok, ben bu akşam bir düşüneyim

Maalesef korkak ben ağır basıyor....bilet milet bir mok alamıyorum.benim bu halim ne olacak


1 comment:

  1. o korkak seni bulsam, bi kaşık suda boğucam zaten... oyubozanlık yapan hep ooo!

    ReplyDelete