Wednesday, December 2, 2009

Aircraft Fear

En sevdiğim kardeşim ile bir daha aynı uçağa binmeyeceğim. (büyük konuşmamakta fayda var)Eminim kimse uçuş keyfini kardeşimle birlikte baygınlık geçirerek, en tepedeyken “inecek varrrrr” diye bağırarak geçirmek istemez. Uçak korkusu ne demekmiş öğrenmiş oldum. Kalkerken yüzü sap sarı kesildi. Saçma sapan aklını dağıtmak için konuşmaya başladım. Onun yüzü daha da sarardıkça hatta bu renk olunca korkmaya başladım, midesi bulanıyordu. Öleceğinden emindi, annem için üzülmeye başladı. “inecek varrrrr ciyakkkk” diye kardeşime eşlik ederek bağırıyoruz. Servis gelince ikimize de kırmızı şarap alarak kafasını dağıtıyorum. Uçak inişe geçince uçağın yere paralel olmadığını iddia ederek tekrar fenalaşıyor. Ankara’ya toprağa basınca “korkuyorum ama çok mantıklı uçak” diye bir cümle ederek benim sinirlerimi daha da bozuyor.
Neyse İstanbul dönüşünde bu kadar korkamaz diyerek uçağa gidiyoruz. Şimdilik her şey yolunda azıcık panik durumda. Olan oluyor ve uçak sallanmaya başlıyor ve işteeeeee.... kardeşim bayıldı, hiç bir şey yapamıyorum. Yanımda kolonya da yok. Bileklerini ovuyorum ama işe yaramıyor kardeşceğizim hala baygın. Benim sinirler iyice bozuluyor. Bir daha onunla aynı uçağa binmeyeceğim ya da ayrı koltuklarda oturacağım çünkü kardeşimi o halini görmek istemiyorum, uçak korkusu yüzünden kalbine zarar verdiğinin farkında değil.

Uçak kazasının başımıza gelme ihtimali, 11 milyonda bir. Yani 10.999.999 kere iyi bilet çekiyorsunuz, bir kere kötü bilet

No comments:

Post a Comment