Saturday, December 26, 2009

If I were a Rich Man


Yılbaşları eğlencesinden oldum olası hiç haz etmedim. Doğumgünlerini de sevmem. Zorla eğlenmek zorunda olmak çok sıkıcı, sanki yapılması gereken ödevmiş gibi. 31 aralıkta program yapıp gülüp eğlenmek zorunda hissediyordum ve bundan da çok muzdariptim. Benim istediğim sadece hayal kurup, yeni dileklerde bulunmak. Bol bol yemek yemek..evde yaymak v.b. Milli piyango ya çıkarsa ne yaparım düşleri arasında kaybolmak. Planlar yapmak yeni yılda blablabla...

Bu yılbaşı birileri beni cezalandırdı; “her yılbaşı hep mutsuzdun al şimdi sana yılbaşı gecesi program yapmana gerek yok... otur iş yerinde çalış!!! ŞANGIRTTTT MANGIRT....” suratıma bir tokat geldi. Dediğim doğru, benim programım bu yılbaşı gecesi iş yerinde çalışıyor olmak. Umarım birileri dışarıda eğleniyor olur...

Bu arada iş yerinde olsam da bir saatimi en az hayal kurarak, ya zengin olursam neler yaparım gibi planlar yaparak kendi kendimi eğlendiriyor olacağım.


If I were a rich man,Ya ha deedle deedle, bubba bubba deedle deedle dum. All day long I'd biddy biddy bum...

No comments:

Post a Comment