Monday, January 18, 2010

Botulism

*Yeni yemek yediyseniz ya da yemeği planlıyorsanız bu yazıyı okumayın!

Haftasonu yine bol bol film izledim desem bu sefer bana gelen kızgın mailler artacak. Şaka bir yana bu hafta sonu çoğunlukla yatakta geçirdim. Yediğim bir şeyler midemi bozarak yataklara düşmeme neden oldu. Zehirlenme nedenim büyük ihtimalle risotto formaggi adı altında peynirli pişmemiş pirinçti. Zaten kusarken de çok zorlandım pişmemiş pirinci çıkarabilmek için. Kendimi maalesef durduramadım ve olup olmadık yerlere kustum. En komik kusulabilecek yerler yarışmasında kesin üst sıralarda yer alırım. Canımın içi aysenime sorsanız bu konu da anlatacak çok şey bulur. Avrupa da trende yolculuk yaparken koltuk yanında yer alan minik çöp çekmecesini çekerek kusmuşluğum bile vardır. Mecburen vagon ve koltuk değiştirmek zorunda kalmıştık.

Olay zamanı Cumartesi sabahı, olay yeri bitanecik çok sevgili apartmanımın asansörü. Biliyorum asansörümüzde kamera olduğunu. Yapabileceğim bir şey yok... Olan oldu her taraf berbat halde:( çok utandım.
Olay yeri bir arkadaşımın arabası, çok utanıyorum ama bu ilk araba değil benim mahvettiğim. Torba yakaladım arabanın arkasında ama saniyelerle yarışıyorum maalesef ve yetişemiyorum... Mahvettiğim araba sahipleri; oto yıkama ücret faturasını bana yollayabilirsiniz.

Her şey bir yana o kadar çok uyudum ki bu sabah hiç kalkmak istemedim. Sıcacık evimde uzuuuun uykuya ihtiyacım varmış, ohhh beee.

No comments:

Post a Comment