Tuesday, March 2, 2010

Running Out of ...




Niye bu kadar ihmal ettim en sevgili blog’uğumu bilmiyorum. Sadece bazen zamanı iyi ayarlayamıyorum. Time-management dersleri almam şart. Her şeye vakit ayırabileceğimi biliyorum ama bilmek yetmiyor. Anlamlı, manalı ve faydalı time-table oluşturmam lazım hatta to-do-list olması lazım ve de ajanda tutuyor olmam şart.

Ne kadar anlamsız Türkçe olmayan kelimeleri kullanarak cümle oluşturdum (amaç buydu). Bunu Türkçeye çevirmek isteyen var mı?


Bu arada IF film festivalinde izlediğim filmleri yazmadığımın farkındayım. Hepsi geliyor... If festivalinde gitmediğim ama evde hali hazırda beni bekleyen ve izlediğim filmler de var. Onların listesini çıkartabilir miyim bilmiyorum ama beni güzel filmler bekliyor.




Bu akşam planım hafifi ve lezzetli bir yemek yapıp, güzel bir film izleyerek dinlenmek.

No comments:

Post a Comment