Thursday, March 4, 2010

Ondan Bundan Toplama

Bugün internetten bol bol alışveriş yapmak istiyorum...

Gittigidiyor.com’dan ortopedik bel yastığı. Uzun süreler iş hayatında olacağım için bel sağlığıma dikkat etmem lazım. Malum otur otur otur nereye kadar, bir yerlerden başlamak lazım.

Victoria's Secret bikiniler almak istiyorum. Malum yaz geliyor, bunun için de bir yerden başlamak lazım
....
....
...
...
....buldukça bulabilirim.

İnsanları mutlu edebilecek bir iş yapmak istiyorum. Mühendis olarak insanları mutlu ettiğimi düşünmüyorum. Güzel ve doğal çikolatalar, kekler, kahveler yaparak insanların hayatlarını güzelleştirmek istiyorum. Dünyayı değiştirmek gibi bir şey olurdu.

Bugün çok sevgili arkadaşım pınarımın doğumgünü. İyi ki doğmuşsun...Seni bugün görüyor olacağım. Kocaman öpeceğim. Benim arkadaşım olduğun için teşekkür edeceğim. Bu arada pınarın düğün tanımı.

No comments:

Post a Comment