Thursday, March 3, 2011

DON’T BLOG WHAT YOU DON’T OWN.

Evdeki DNS ayarlarımı düzeltmediğim için kocaman mahkememe kararı ile yasaklanmıştır uyarısına takılıyorum. Ne kadar iğrenç bir yazı! Daha kötüsünü bulamadınız mı?

Blog sayfam biliyorum yasaklandı ama ben bu blog birileri okusun, taktir etsin, alkışlasın diye yapmadım. (Olsa ne güzel olur, hatta yemede yanında yat olur) Ben kendimi biliyorum, böyle bir beklentim de yok. Benim beklentilerim farklı;) Burası benim bloğum, günlüğüm… Her şeyi deşifre edemesem de “zamanında ne yazmışım” diyorum. Gerçekten benim günlüğüm oldu. O yüzden yasaklansın ya da yasaklanmasın, ben bloguma sahip çıkıyorum ve yazmaya, post etmeye devam ediyorum.

Beklentilerim farklı demişken, ahhh bu beklentiler…zaman geçiyor ve bu zamanın geçmesi benim aleyhime işliyor. Bazen bu saatten sonra olsa da gülümseyebilecek miyim bilmiyorum. Sanki her geçen zamanda bir şeyleri kaybediyorum gibi hissediyorum. Kaybettiğim bir gerçek, ben zamanı kaçırıyorum:’( Bakalım güzel haberlerle sizlere geleceğim ve inanıyorum ki her şeyi toparlayacağım en kısa zamanda.

Haftasonu annem geliyor. Biraz temizlik yapmam lazım offf hiç sevmiyorum. Al bir kadın diyeceksiniz evet bi kadın almam lazım ama onu da beceremiyorum. Beceriksizliğimin bahanelerini sıralarım bir ara. Temizlik yapmaya başladığım zaman söylenmeye de başlıyorum. “offf ben bu temizlik sırasında güzel bir film izleyebilirdim, kitap da okurdum hatta yemek bile yapsam zamanı daha kaliteli geçirirdim” Bu şekilde akşam başlayacağım.

Güzel bir fotograf iliştirmeden duramayacağım;

bu paltodan kesin almam lazım! buradan birilerine duyurulur diyeceğim ama kendileri artık bu sayfaya giremiyor.

No comments:

Post a Comment