Wednesday, March 2, 2011

STYLE SCRAPBOOK

Kendileri Style Scrapbook blogunun sahibi Andy.  Uzun zamandır blog ulaşamıyorum ama ben çok başarılı buldum kendilerini. Google’larsanız Andy ile ilgili tonlarca güzel görüntü bulabileceksiniz. Meksikalı, Amsterdam’da yaşıyor ama hayali Paris’e taşınmak.

Avrupa'da yaşamam şart. Bisikletimle bir tanecik de vespa'mla hayatımı geçirebilirim. İstanbul'da yaşayarak bu küçük hayalimi gerçekleştirmem çok zor.

Bana hiç bir zaman yakışmayacak bir etek modeli.









Uzun elbiseleri her zaman her daim sevmişimdir.

Pembe bir pantolan yaz için kesinlikle edineceğim 


Böyle bir palto da kesinlikle alacağım.



Mac Air bana çok yakışmaz mı:) Starbucks mac ile birlikte tam bir bütün olabilirim. 

Kardeşimde de olan bu şapkaları çok beğeniyorum. Bana da bir tane lazım




H&M, ay now itttt

2 comments: