Thursday, April 21, 2011

BAK BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ ESKİ GÜNLERDE

Hayatta olduğuma dair küçük postlar ekleseydim keşke:)

Hayatımda bazı değişiklikler oldu ve bu değişiklikleri ben çok sevdim. Birkaç post öncesinde yazdığım gibi bekleme fazı zorlu geçti. Aranacak mıyım arandım mı diye sürekli hali hazırda bekledim. Belki çok fazla açık açık yazmamıştım ama sevdiğim işimden ayrılıp daha çok seveceğim bir yere geçmek istiyordum. Kendimi geliştirme zamanı gelmişti.

O kadar telefonlara odaklanmıştım ki başka bir şey yapamaz olmuşum. Bknz. blog bile yazmamışım.

Neyse beklenen telefon geldi:) güzel haberi aldım. Artık yeni bir sayfa açma zamanı gelmişti. Öncelikle ilgili kişilere güzel haberi verdim. Aslında çok rahatladım ve mutlu oldum ama bu seferde aksilik olur mu diye korkmaya başladım. Neden korkuyorsam…Korkmasam olmaz;)

Yavaş yavaş bu süreçte neler yaptığımı anlatacağım ama öncelikle yeni yeni kararlarımı listelemek isterim. Bir……blog’uma daha çok ilgi göstermek :)

2 comments: