Monday, August 16, 2010

AN EVENT THAT IS A BEGINNING

Sen anlatıyorsun o anlatıyor biri bodrum diyor diğeri çeşme bazen bodrum çeşme diye iç çekiliyor. Eğğ yeter artık bende alıp başımı gidiyorum diyorum, bir bodrum bi çeşme sonra hem çeşme hem bodrum. Karar verdiğim her şeyi yapabiliyor olsaydım şu anda buralarda olmazdım. Dünyanın en güzel yerlerinde en güzel insanlarla oturuyor olurdum. Sonradan çalıştığımı yani çok az tatil günüm ve sınırlı param olduğunu hatırladım. Bu ikisi sınırsız olsa desem imkansızı istemiş mi olurum? Denizi çok seviyorum (hafta sonu Marmara denizinde yüzüyordum sen düşün ne kadar sevdiğimi) ama yine de alıp başımı yurt dışına giderdim bodrum ya da çeşme için hazırladığım zaman ve parayla.

Yollayın isteyenleri istedikleri yerlere!

Ne demek istediğimi bu reklam daha iyi anlatıyor!!!

No comments:

Post a Comment