Wednesday, February 17, 2010

Overcome Your Fear of Public Speaking and Performing




Berdacığımızdan dün gelen mail üstüme alınarak burada yayınlıyorum. Benim böyle bir korkum var mı yok mu bilmiyorum ama mülakatlarda, toplum içinde ya da büyük sunumlarda inanılmaz heyecanlanıp hızlı konuşmaya başlıyorum ve rezil oluyorum. Böyle bir kitabı benim okumam faydalı olacaktır. Galiba benim böyle bir sorunum var:(
Bu arada gizemimden de bütün proje sunumlarının onun üzerine yapıştırdığımı anlatan bir yazı istiyorum. Gizemciğimin öyle bir korkusu olduğunu hiç düşünmüyorum zaten mesleğini de ona göre seçti.

Arkadaşlar google books'ta içi görünebilen "Overcome Your Fear of Public Speaking and Performing" diye bir kitap var aşağıdaki adreste...
Benim böyle bir korkum yok diyebilecek varsa aranızda helal olsun kartı göndericem. Genellikle kişisel gelişim kitabının kötüsünden anlayan biri olarak söliyim çok iyi bir kitap...Sayfa 62den başlayabilirsiniz nitekim sınırlı önizleme sorunu var.

Bütün uğraşım aramızdan iyi konuşmacılar çıkması içindir:bHerkese selamlar...Berda

1 comment:

  1. editörüm bakıyorum da public writing kısmında iyiyiz hiç utanmaca yok

    ReplyDelete