Friday, February 12, 2010

IF Film Festivali 1.film: An Education




Sabırsızlık ile beklediğim IF film festivali başlamış bulunmaktadır ve ben de dün itibariyle açılışı yaptım. Belirttiğim gibi “An Education” filminin galasına gittim.
Sevgili kardeşim biletlerin satışa çıktığı gün saat 09:00 da film biletlerini alınca salonun en güzel yeri ağırlık merkezinde yerimizi aldık. Diğer filmlerde de öyle olduğunu umut ediyorum. Yine de söylemeden edemeyeceğim koltuklar çok rahatsızdı, başlarda hiç alışamadık koltukla birbirimize sonra film beni alıp başka alemlere sürükledi. Her zaman söylüyorum iyi ki böyle güzel filmler var. Ben kendimi kaybediyorum, filmin içine giriyorum.


Annemin bu filmi izlemesini istedim, ne demek istediğimi annemi tanıyanlar ve filmi izleyenler anlayacaktır.
Dünyayı keşfetmeye hazır 16 yaşında Jenny oyunculuğu ile bizi bizden aldı. 1960larda geçen film Paris sahnesiyle, özgürlük ve kendini ifade etme anlayışıyla ve mükemmel kıyafetlerle izleyici kitleleri mutlu ettiğini düşünüyorum.


“Eğer üniversiteye kapağı atarsam, ne istersem onu okuyacağım ve sadece siyah giyeceğim.”

No comments:

Post a Comment