Tuesday, February 2, 2010

My Chances for a Date on Saturday Night

Cumartesi sabahı teyzeme kavuşarak kahvaltıdan önce Bağdat cad. ve sahilde yürüyüş yaptık. Beyaz fırına doğru yolumuzu çevirdik ve önümüze çıkan manzaraya inanamadık. Cennette hissettiriyor. Şu zamana kadar yememiş olduğum değişik ve enfes çikolatalardan aldık. Beyaz fırını tebrik ediyorum. Böyle bir yerin sahibi olma ihtimalim var mı acaba? O sırada kardeşim arabayla önümüzden geçerken bizim yürüyüşümüzü bozarak diğer teyzeme götürdü. O kadar özlemişim ki saatler süren aile ile birlikte kahvaltı keyfi yapmayı. Kendimi durduramadığım,teyzemin hazırladığı kahvaltı sofrası;





Beyaz fırın sayesinde yediğim mükemmel makaronlar;




Bol bol aile saadeti, sonra cümbür cemaat Suadiye’de bir balıkçı, tadı damağımda kalan bazı mezeler... Tekrar yolunu tutuyor olacağım ve detaylı bilgi veriyor olacağım.


Kardeşim sayesinde uzun zaman sonra tiyatroya gidebildim ve çok beğendim. Değişik bir oyun tarzı, oyunun içindeydik;



Akşamında da Zeynep sayesinde misafir olarak Babylon’da Bora Uzer konseri. Çok eğlendirdi, güzel müzik yaptı, çok başarılıydı;
Zeynepcim okur musun bilmiyorum ama teşekkür ediyorum tekrar.

Pazar günü anlatamayacağım çünkü ben de hatırlamıyorum...Yataktaydım hep...

*Sevgililer günü için beyaz fırına uğramanızı tavsiye ediyorum. Gözlerinize inanamayacaksınız!


No comments:

Post a Comment