Tuesday, July 13, 2010

Believe in Miracles


Dün akşam iş çıkışı çok güzel bir yemek yapmak için yollara düştüm. Hayatında sebze yemeği yapmamış annemi bile aradım. (Eti ve balığı alır tavada – fırında pişirir orada sorun yoktur)
Elimde tarifler aklımda güzel bir yemek tarifi malzemeleri alıyorum. Hatta mağaza müdürü bile sebzelere bakarken beni gördü yanıma gelip bir kaç öneriyle yardımcı oldu. Amerikan kerevizi bile aldım. Güzel bir levrek falan filan malzemeler tam bitti ekmek reyonundayım telefonum çaldı. Annemmmm.. Aklına takılmış, düşünmüş taşınmış beni arıyor.

-Efendim anne!
-Uğraşma o yemeklerle...Koy fırına levreği bir süre sonra üzerine zeytinyağ, baharat, sarımsak, soğan koy..al sana yemek
-?!?!... hmmm peki ben aldığım sebzeleri bırakıyım o zaman.

Tek tek özene bezene seçtiğim sebzeleri geri yerine koydum. Eve gittim fırına balığı koydum, çok lezzetli oldu ama aklımdan geçen mükemmel yemekler olmadı. Annemin neden yemek yapmak istemediğini ve yemek yapmaktan hiç haz etmediğini anlıyorum.
Benim annemde böyle bir anne...Yemek yapmak yerine üç beş hastayı muayene etmeyi tercih eder

No comments:

Post a Comment