Friday, May 7, 2010

My EyeWear

Ben malıma sahip tutumlu bir insanım:P Gerçekten öyleyim, öyle olmak istiyorum. En küçük çöpü bile zar zor alırken aldığım şeylere sahip olmak zorundayım. Gel gör ki hayatım önemli bir parçası olan güneş gözlüğüne karşı duyarsızım. Galiba ben güneş gözlüklerini yiyorum. Bazı kadınlar için ayakkabı ve çanta olmazsa olmazları, hayatlarının bir parçaları, en büyük aksesuarları blablabla işte güneş gözlüğü benim için öyle.

RayBan favorim hem bütçeme göre hem tarzı bana uygun. Yeniden çıkardıkları modelleri almadan da duramıyorum. Zaten güneş gözlüğü takmazsam güneşe çıkamam. Doktorlar diyor sahte sakın alma sana olmaz eee... zaten gerçek alıyorum takıyorum ve sonra kayboluyorlar, hüngürrrrr....

Bu yeni kaybettiğim clubmaster gözlüğüm; gören duyan varsa bana ulaştırsın lütfennn.


Bu arada RayBan dedim ama bu sefer yeni favorim Tom Ford. Yeniden piyasaya çıkardıkları modelleri her zaman beğenmişimdir. Haftaya balkanlara gidiyorum oralardan ucuza düşürebilir miyim acep?

No comments:

Post a Comment