Monday, November 23, 2009

Change the Channel

Televizyon izlemekten nefret ediyorum. İnsan ne öğrenebilir ki beyni uyuşturmaktan başka. Düzenli olarak izleyenleri de anlayamıyorum. Çok uzun zamandır 1 saatten fazla televizyon karşısında oturmuşluğum yoktur, otursam işkence yapıyorlar sanırım. Benimkisi süs amaçlıdır, film keyfim vardır ki zamanında verdiğim tonlarca parayı bi kaç senede çıkartabileceğim. Aaa hiç dizi izlemem diyemeyeceğim dizi zevkim vardır. Hayatta vazgeçemediğim sex and the city, friends. Kopamıyorum onlarsız olamıyorum. Çeviriyorum izliyorum izledikçe çevirip tekrar izliyorum.
Bazen gazete bazen aile ortamı bazen arkadaş ortamında birilerini söylüyorlar. İzzet Bilmem Ne, Bilmem Ne Yıldızhan benim tepkim “aa oyuncu mu?” ya da hemen google yapıyorum gazetede okuduysam. Sonra gördüklerime inanamayıp şu zamana kadar onları tanımadığım için mutlu, böyle insanların varlığını öğrendikten sonra onlar için acıma hissine kapılıyorum.

No comments:

Post a Comment