Sunday, November 22, 2009

Dış Dünyaya Broadcast

TAPS de gerçekten çok güzel biralar var. Bira hiç sevmiyorum diyen birisi bile kendi damak tadına göre mutlaka kaliteli, keyifli, lezzetli bira bulacağına eminim. Daha sonra dostumun doğum günü niyetine yine bebekte cafe Meya diye bir yere gittik TAPS'n çok yakınında bir yer. Yeni bir yere gitmek güzeldi, manzara güzeldi, bebek sevdiğim bir yer, insanlar güzeldi bir de tuvalet sorunu olmasa...

Gecenin sonlarına doğru “Orhan Veli Kanık” andık, şiirlerini okuduk ezberden.

ANLATAMIYORUM

Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz
Gözyaşlarıma, ellerinizle?

Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerin kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

Orhan Veli Kanık


Daha sonra Derviş Zaim’in “Tabutta Rövaşata” ve Serdar Akar’ın “Gemide” filmlerini konuştuk. Nerede kalmıştık? Mutlaka izlemeniz lazım.

No comments:

Post a Comment