Thursday, August 11, 2011

Eşek Herife Dair Her Şey...

Bazen planlar planladığımız gibi gitmiyor. Evdeki hesap çarşıya uymuyormuş. Uymasın bu sefer de uymayı versin. Benden daha mı önemli. Tabii ki önemli değil ama hesapta olmayan işler ortaya çıkıyor. Ivız zıvır sıkıcı işlerle uğraş. Bu yağmur da nereden çıktı. PTT gidip pasaportumu alacaktım, ondan sonra başka bi yere gidip başka bi şeyimi alacaktım sonra bi şey daha vardı. Benim bunları hepsini bugün için de yapmam gerekiyordu ama kaldılar.


Bunların dışında benim için o kadar önemli bir plan yapmalıyım ki hiçbir engel çıkmadan tıkır tıkır zamanında her şey yoluna girmeli. Bu planımı tabii ki de buralarda bahsedemeyeceğim ama planın bittiği gün ilan etmeyi düşünüyorum.


Bunların dışında mükemmel bi blog keşfettim. Aşk hikayeleriniz varsa ki bence olmalı buraya post edebilirsiniz. Gerçekten çok eğlenceli bir blog. Tadı damağımda kaldı.

http://esekherifveben.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment