Monday, September 27, 2010

EAT, PRAY, LOVE ilk kazandığım hediye




Ben hayatım boyunca şans oyunları gibi zımbırtılardan hiç bir şey kazanamamıştım. Cumartesi günü aradılar Eat Pray Love (2010) filmine kullanmış olduğum visa kartı sayesinde ön gösterime izlemek için iki kişilik bilet kazanmışım =) Cadde'de yürüyüş yapıyordum bu telefonu aldığımda ve çok mutlu oldum. Çok küçük bir şeyden mutlu olabiliyorum, farkındayım. Zamanında annem çok güzel bir kalem almıştı bana, o gün çok mutluydum. Demişti “bu kadar küçük bir şeyden çok mutlu olabiliyorsun” bence güzel bir özellik.



Bu filmi zaten gözüme kestirmiştim. Gerçi IMDB baya kötü durumda ama iki hafta önce başladığım yoga kursuna ve moduma göre iyi gelecek bu film. Yanıma bakalım kimi alacağım=)



P.S: darısı greencard başvuruma...

No comments:

Post a Comment