Tuesday, June 22, 2010

Gergin Dünyanın Sevgi Kelebekleri

Cuma günü iş yeri tarafından eğitime yollandım. Eğitimler iş hayatına girdikten sonra daha da sevmeye başladım ve bu sayede iş ortamından biraz da olsa uzaklaşmış oluyorum.

Eğitimi tahmin edin bakalım?...??? evet...
Stres yönetimi! Saat 9da başlayan eğitim nasıl 17.30da bitti anlayamadım. Gözlerim doldu bitmesini istemedim. Değerlendirme formunda müdüre bir not düştüm; 'bu eğitimin devamını istiyorum, şart hatta “must”'

Merhabanın anlamını bilen var mı? Farsça kelime olan “merhababenden size zarar gelmez anlamına geliyor. 26yıldır yaşıyorum (fazlası da var aramızda kalsın) her gün tonlarca “merhaba” dememe rağmen ne demek olduğunu bilmiyordum.

İlk defa bir psikologla birlikte toplu bir seansa katılmış oldum. Filmlerdeki gibi; bağımlı insanları yuvarlak çevresinde toplayıp yapılan seanslar gibiydi. Hoca mükemmeldi. Her şeyi çürütüyordu. Dedim şu zamana kadar korkularımın hepsi boşuna mıymış bi de buna sinir oldum. İstatistiklerle insanların kafalarında oluşturduğu her senaryonun 1/500 olduğunu kanıtladı. Kardeşime bunu anlatmam lazım. Senaryolar konusunda ustadır kendileri.

Cuma stres eğitiminden sonra güzel bir haftasonu geçirdim ve Pazartesi sendromsuz haftaya başladım.

Hayatı daha da zorlaştırmanın anlamı yokmuş...

Her gün buradan kendime merhaba demek umuduyla

No comments:

Post a Comment